HLR draws in the code below, but can I draw it as solid?
#include <TApplication.h>
#include <TCanvas.h>
#include <TGeoManager.h>
#include <TGeoVolume.h>
#include <TGeoMaterial.h>
#include <TGeoMedium.h>
#include <TSystem.h>
#include <TRandom.h>
Int_t randomColor()
{
TRandom random;
Double_t color = 7. * random.Rndm();
return (1 + Int_t(color));
}
int main(int argc, char** argv) {
// ROOT uygulamasını başlat
TApplication app(“app”, &argc, argv);
// Yeni bir canvas oluştur
TCanvas* c1 = new TCanvas("c1", "Geometry Shapes", 200, 10, 700, 500);
// Geometri yöneticisini oluştur
TGeoManager* geoManager = new TGeoManager("sphere", "Küre Örneği");
// Malzeme ve ortam tanımla
TGeoMaterial* mat = new TGeoMaterial("Al", 26.98, 13, 2.7);
TGeoMedium* med = new TGeoMedium("MED", 1, mat);
// Üst hacmi oluştur
TGeoVolume* top = geoManager->MakeBox("TOP", med, 100, 100, 100);
geoManager->SetTopVolume(top);
// Küreyi oluştur
TGeoVolume* sphere = geoManager->MakeSphere("SPHERE", med, 0, 50, 0, 180, 0, 360);
sphere->SetLineColor(randomColor());
sphere->SetLineWidth(2);
top->AddNode(sphere, 1);
// Geometriyi kapat
geoManager->CloseGeometry();
geoManager->SetNsegments(80);
// Geometriyi çiz
top->Draw("gl");
// Canvas'ı güncelle
c1->Update();
// ROOT uygulamasını çalıştır
app.Run();
return 0;
}